انواع شلوار جین و نکاتی برای استایل کردن آن‌ها


فاطمه مرادیان 1401-12-27 8 دقیقه مطالعه
انواع شلوار جین و نکاتی برای استایل کردن آن‌ها

 

استایل‌های مختلف با شلوار جین

اگر شما هم عاشق استایل‌های کژوال و اسپرت هستید، بی شک طرفدار پوشیدن شلوار جین هستید. شلوار جین در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها می‌تواند استایل شما را کامل کند تنها لازم است بدانید چه شلواری مناسب شکل بدنی شماست و به استایل شما می‌خورد. شلوار جین را می‌توان از نظر بلندی، قد فاق و شکل آن تقسیم بندی کرد، در ادامه با برخی از انواع شلوار جین که بر اساس شکل آن تقسیم شده‌اند، آشنا می‌شوید. اگر به دنبال خرید شلوار جین هستید، در سایت طوبی‌مد از قسمت پوشاک، دسته‌بندی شلوار جین را انتخاب کنید و از میان انواع شلوار جین فروشگاه‌ها، وب سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی انتخاب کنید.

جین جذب (skinny)

جین جذب از بالا تا پایین تنگ و چسبان است و به خوبی شکل پاهایتان را نمایش می‌دهد پس اگر نمی‌خواهید شکل پاهایتان کاملا مشخص باشد از این مدل شلوار دوری کنید. به طور کلی برای پیروی از ترندهای جدید، بهتر است آنها را با تاپ‌های تنگ ترکیب نکنید و برای بالاتنه لباسی انتخاب کنید که تعادل را در استایل خود ایجاد کنید.  ترکیب این شلوار با کت تک یا شومیز آزاد، استایل مناسبی برای بسیاری از موقعیت‌های نسبتا رسمی است.

شلوار جین جذب در استایل های مختلف

جین جذب در استایل های مختلف

جین سیگاری

این نوع شلوار در قسمت بالای زانو مانند شلوار جین جذب است و از زانو با پایین برشی راسته دارد. پس اگر از شکل زانوهای خود در شلوارهای جذب راضی نیستید اما به دنبال شلواری با استایل جذب می‌گردید؛ شلوار جین سیگاری بهترین جایگزین است. مانند شلوارجین جذب آن‎‌‌ها با اکثر اقلام فشن، مخصوصا تاپ‌های تنگ، قابل ترکیب هستند.

شلوار جین سیگاری

جین سیگاری

جین مام استایل

این جین به طور کلی نسبتا آزاد است و کمی در قسمت پایین جمع‌تر می‌شود. این شلوارها را با بلوزهای آزاد می‌توانند ترکیب شوند به شرط این که بلوزتان را در شلوار بزنید. شلوار مام استایل با یک کت یا بافت آزاد نیز قابل استفاده است.

شلوار جین مام استایل

جین مام استایل

جین بوت کات

شلوار جینی است که کمی در ناحیه‌ی مچ پا گشاد می‌شود. این شلوارها بلندتر از مدل‌های قبل هستند و روی کفش شما را تا حدی می‌پوشانند و همچنین قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. بهتر است لباس بالاتنه‌ی خود را بلند انتخاب نکنید تا شلوار شما بیش‌تر به چشم بیاید.

شلوار جین بوت کات

جین بوت کات

جین راسته

این شلوار جین از بالا تا پایین استایل آزاد دارد و همان طور که از اسمش پیداست از بالا تا پایین یک اندازه است. این شلوار جین را می‎‌‌توان با انواع تاپ ست کرد با این حال اگر تاپ جذبی را انتخاب کنید یا لباستان را داخل شلوار بزنید، ترکیب شیک‌تری خواهید ساخت.

شلوار جین راسته

جین راسته

جین بگی

این شلوار از بالا تا پایین گشاد است و بسیار استایل آزادی دارد. ممکن است کاملا بگی باشد یا نیم بگ نامیده شود که کمی جمع‌ و جورتر است. از شلوار جین بگی می‌توان برای ساختن ترکیبی مینیمال کمک گرفت. اگر لباس بالاتنه‌ی خود را جذب انتخاب کنید با ایجاد تضاد استایل خود را جذاب‌تر می‌سازید.

شلوار جین بگی

جین بگی

جین شش جیب یا  cargo

این شلوارها معمولا بگی هستند و می‌تواند کمی به استایل شما طرح وتنوع اضافه کند. وقتی این نوع شلوار را انتخاب می‌کنید بهتر است لباس بالاتنه‌ی شما کوتاه باشد.

شلوار جین شش جیب

جین شش جیب یا کارگو

جین زاپ‌دار

به پارگی‌های روی جین، زاپ‌دار می‌گویند و همه‌ی انواع شلوارهای بالا می‌توانند زاپ‌دار باشند. زا‌پ‌دار بودن شلوار می‌تواند جذابیتی به تیپ‌های ساده بدهد و کمی از حالت مینیمال آن را خارج کند.

شلوار جین زاپ دار

جین زاپ‌دار

جین طرح‌دار

این شلوارها در میان نوجوانان طرفداران زیادی دارد و می‌تواند استایل خاص و متفاوتی را به شما هدیه کند.

شلوار جین طرحدار

جین طرح‌دار

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*