مدل‌های مختلف کت پاییزی زنانه و مردانه | 6 مدل کت پاییزی


فاطمه مرادیان 1402-08-22 10 دقیقه مطالعه
مدل‌های مختلف کت پاییزی زنانه و مردانه | 6 مدل کت پاییزی

 

کت پاییزی زنانه و مردانه

در پاییز کت پاییزی یکی از آیتم‌هایی هستند که حتما باید در کمد لباس پاییزی خود آن را داشته باشید. کت‌‌ها هم برای بانوان و هم آقایان می‌توانند استایل‌های شیکی را رقم بزنند و علاوه بر زیبایی به این علت که هوای پاییزی همواره در حال تغییر و سرد و گرم شدن است می‌تواند با داشتن استایل لایه لایه هر زمان که خواستید برای حفظ تعادل دمای بدنتان لایه‌ای را کم یا زیاد کنید. کت پاییزی انواع مختلفی دارد که در طرح و مدل‌هایی با پارچه‌های متنوع در بازار یافت می‌شوند.

در این مقاله سعی داریم انواع کت‌ها را با هم بررسی کنیم تا بنا به مدل استایلتان چند مدل از آن‌ها را برای پاییز امسال در کمدتان قرار دهید.

کت پاییزی لی

کت جین پاییزی زنانه

کت جین پاییزی زنانه

کت جین جزء انتخاب‌هایی که همیشه می‌تواند با آیتم‌های مختلفی مانند هودی و بافت به خوبیست شود و ترکیب خوبی با شلوار کتان یا جین بسازد شما می‌توانید با کت جین در رنگ‌های مختلف استایلی پاییزه به همراه دورس‌ها بسازید و علاوه بر شیک بودن، استایلی کژوال که مناسب مهمانی‌ها ساده و روزمره هستند ست کنید.

کت پاییزی جین مردانه

کت پاییزی جین مردانه

کت پاییزی چرم

کت چرم از جذاب‌ترین و اولین انتخاب‌ها برای استایل پاییزی است. اگر شما از دسته افرادی هستید که دوستدار طبیعت و حامی حیوانات هستید می‌توانید از کت‌هایی که به جای چرم طبیعی از چرم مصنوعی تولید شدند استفاده کنید. این کت‌ها در مدل‌های مختلف با دکمه یا با زیپ و با یقه‌های مختلف مانند یقه شکاری و یقه انگلیسی در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

کت چرم پاییزی زنانه و مردانه

کت چرم پاییزی زنانه و مردانه

کت کتان

کتان یکی دیگر از پارچه‌های کاربردی برای لباس‌های پاییزی است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ضخامت پارچه آن متفاوت است و می‌توانید بسته به انتخاب خود کتان‌ها ضخیم‌تر که شبیه به لی هستند را برای کت خود انتخاب کنید. یکی از ترندترین استایل‌ها ترکیب شلوار کارگو با کت کتان هستند که می‌توانید در رنگ‌های پاییزی جذاب آن‌ها را تهیه کنید.

کت پاییزی کتان مردانه

کت پاییزی کتان مردانه

کت پاییزی فوتر

کت‌های فوتر از دسته پارچه‌های اختصاصی برای فصول سرد سال هستند. این پارچه از الیاف طبیعی پشم گوسفند تولید شده که قابلیت مقاومت در برابر هوای سرد را دارد و به خوبی می‌تواند گرمای بدن شما را حفظ کند، همچنین این پارچه به دلیل بافت فشرده‌ای که دارد، دارای ایستایی محکم و خوبی است از این رو برای لباس‌های پاییزه از جمله کت‌های پاییزی زنانه و مردانه بسیار مناسب می‌باشد. امروزه پارچه‌های پشمی یا فوترها دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ هستند که می‌توانید با آن‌ها استایل‌های شاد و جذابی را ست کنید.

کت پاییزی فوتر زنانه و مردانه

کت پاییزی فوتر زنانه و مردانه

کت پاییزی تدی

تدی‌ها پارچه‌هایی هستند که به علت بافت خاصی که دارند حالتی مانند پوست پشمی خرس یا گوسفندها دارند که اصطلاحا به آن‌ها تدی یا ببعی گفته می‌شود.

کت پاییزی تدی زنانه

کت تدی پاییزی زنانه

به علت تراکم بافت بالایی که دارند بسیار گرم هستند و می‌توانند در روزهای سرد محافظ خوبی برای شما باشند.

کت پاییزی تدی مردانه

کت پاییزی تدی مردانه

ترنچ کت پاییزی

ترنچ کت‌ها از ترندهای پاییزه امسال هستند که از پارچه‌های نازکی مانند کتان، بارانی و شمعی دوخته می‌شوند. این کت‌ها ظاهری کلاسیک دارند و اولین بار در دهه 1920 میلادی با الهام از لباس های نظامی الگو گرفته شده‌اند زیرا مانند کت‌های کلاسیک قدیمی دارای 4 الی 6 دکمه و کمربند هستند.

ترنچ کت پاییزی زنانه

ترنچ کت پاییزی زنانه

در طراحی این کت‌ها، جیب‌ها مخفی در نظر گرفته شده است که روی ظاهر کار کیسه یا پاکت ندارند. این مدل کت‌ها اصولاً به عنوان یک کت رسمی و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مراسم‌های مختلف، ملاقات‌های کاری یا برای دانشگاه بسیار مناسب است.

ترنچ کت پاییزی مردانه

ترنچ کت پاییزی مردانه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*