تیشرت‌های دخترانه


حسنا درویشی 1402-04-31 10 دقیقه مطالعه
تیشرت‌های دخترانه

 

آشنایی با انواع تیشرت‌های دخترانه

تیشرت یکی از محبوب­‌ترین لباس­‌ها برای پوشاندن قسمت بالاتنه بدن است و بخشی جدایی ناپذیر از کمد لباس همه افراد است و به علت زیبایی، راحت و اسپرت بودن برای موقعیت­‌ها و فصول مختلف به خصوص در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌­گیرد. تیشرت­‌های دخترانه در انواع جنس­‌های مختلف از جمله پلی استر، نخی، کتان، لینن و … تولید می­‌شوند و تنوع بسیار زیادی دارند. انواع آن در مدل­‌های ساده و طرح‌دار با طرح­‌های گرافیکی یا گلدوزی شده در بازار یا فروشگاه‌­های آنلاین موجود است.

اگر قصد خرید تیشرت دخترانه دارید و نمی‌­دانید از کجا آن را تهیه کنید، در سایت طوبی مد از قسمت پوشاک، دسته بندی تیشرت را انتخاب کنید و انواع آن را از فروشگاه‌­ها، وبسایت‌­ها و پیج‌­های اینستاگرامی مشاهده و مقایسه کنید و تیشرت دلخواه‌­تان را پیدا کنید.

انواع تیشرت

امروزه با توجه به پیشرفت و تحولات مد، تیشرت‌­ها دیگر ساده نیستند و در انواع و سبک­‌های بسیاری وجود دارند؛ در ادامه مدل­‌های مختلف آن را معرفی می­‌کنیم و طبق استایل و سلیقه‌­تان می‌­توانید مدلی که مناسب شماست را انتخاب کنید.

یقه گرد

این نوع ساده­‌ترین و محبوب­‌ترین مدل تیشرت با یقه‌­ای گرد و کوچک است و برای استفاده‌­های روزمره، در خانه، زیر مانتو یا به عنوان لباس مستقل کاربرد دارد. اگر قصد خرید این مدل را برای زیر مانتو دارید، جنس نخی آن مناسب‌­تر است.

تیشرت یقه گرد

یقه گرد

یقه هفت

مدل یقه هفت یا یقه v به سادگی مدل­‌های یقه گرد نیست و در فصول مختلف سال، برای مهمانی‌­ها، دورهمی­‌های دوستانه و یا زیر مانتو مورد استفاده قرار می‌­گیرد و با اضافه کردن یک گردنبند، استایل­تان را از سادگی خارج می‌­کند؛ این مدل مناسب افراد با بالاتنه درشت است و به علت باز بودن یقه و بلندتر نشان دادن قد، برای افراد کوتاه قد نیز مناسب است.

تیشرت یقه هفت

یقه هفت

دکمه‌دار (هنلی)

این مدل لباس دارای چند دکمه در قسمت زیر یقه است که قابل باز شدن هستند و در مدل‌­های آستین بلند و آستین کوتاه موجود است. مدل دکمه‌دار برای مهمانی­‌ها، مسافرت و استفاده روزمره مناسب است.

تیشرت دکمه دار

دکمه‌دار

پولوشرت

پولوشرت را می­‌توان یکی از شیک‌­ترین انواع تیشرت معرفی کرد که در واقع نوعی لباس با آستین کوتاه، یقه‌­ای مشابه یقه پیراهن مردانه و چند دکمه در قسمت یقه آن است. پولو شرت را می­‌توانید برای گلف، سوارکاری، مراسم رسمی و انواع مناسبت‌ها بپوشید.

پولوشرت

پولوشرت

لانگ

تیشرت لانگ نوعی لباس مانند مدل یقه گرد یا یقه هفت است و فرق آن با مدل­‌های دیگر، تنها در قد آن است که مانند مانتو بلند است، مدل لانگ را می­‌توانید بر روی یک لباس آستین بلند بپوشید؛ این نوع استایل در میان نوجوانان بسیار محبوب است و یا آن را همراه جوراب شلواری در دورهمی­‌های دوستانه بپوشید.

تیشرت لانگ

لانگ

کراپ

تیشرت کراپ یا نیم تنه، از مدل‌­های محبوب میان دختران جوان و نوجوان است و به همراه شلوار جین برای مهمانی‌­ها و دورهمی‌­ها مناسب است. کراپ­‌ها انواع مختلفی دارند و در مدل‌­های ساده و اسپرت یا شیک و کمی رسمی­‌تر موجوداند.

کراپ

کراپ

کلاه‌دار

مدل کلاه‌دار لباسی مشابه هودی است البته با آستین‌­های کوتاه و نام دیگر آن هودی آستین کوتاه است. این لباس معمولاً داری جنسی ضخیم است و برای فصول سرد سال مناسب است. با هودی آستین کوتاه می‌­توانید استایلی اسپرت و جذاب و شیک بسازید.

تیشرت کلاه‌دار

کلاه‌دار

مدل گره‌دار

این مدل محبوب دخترانه معمولاً دارای دو بند در قسمت پایین لباس است که می‌­توان آن را با حالت دلخواه گره زد. مدل گره‌دار را می‌­توانید در مهمانی‌­ها و مراسم‌­های مختلف، ساحل یا موقعیت‌­های دیگر استفاده کرد.

تیشرت گره‌دار

گره‌دار

تیشرت را با چه بپوشیم؟

تیشرت­‌ها را تقریباً با هر استایل و در کنار هر لباسی می­‌توانید استفاده کنید. رنگ آن را با لباس­‌ها و آیتم‌­های دیگر استایل­تان ست کنید و تیشرت‌­های ساده و اسپرت را برای استایل‌­های روزمره و معمولی استفاده کنید و مدل‌­های کمی شیک­‌تر را در استایل‌­های رسمی‌­تر استفاده کنید. می‌­توانید آن‌­ها را به عنوان یک لباس مستقل به همراه شلوار جین، دامن یا شورتک بپوشید و استایلی دخترانه و راحت داشته باشید و تیشرت‌­هایی با مدل ساده­‌تر را زیر مانتو، ژاکت و کت بپوشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*