برای تولد چی بپوشیم؟


فاطمه مرادیان 1402-05-10 10 دقیقه مطالعه
برای تولد چی بپوشیم؟

 

استایل مناسب برای روز تولد

به معنای واقعی می‌توان گفت روز تولد هرکس برای آن شخص یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی‌اش به شمار می‌رود. ما در روز تولد خود با جمع شدن در کنار عزیزان و دوستان نزدیک‌مان سعی می‌کنیم سپری کردن یکسال دیگر در جهان هستی را جشن بگیریم و بر وجود خود ببالیم.

لباس‌های خاص و متفاوت برای تولد

لباس‌های خاص و متفاوت برای تولد

در این روز با تدارک جشنی کوچک یا بزرگ فراخور نوع مهمانی خود، نوع دیزاین و مهمانانی که دعوت کرده‌ایم. باید در انتخاب نوع استایل مناسبمان دقت زیادی به خرج دهیم تا همه چیز به درستی پیش رود. ممکن است شما فردی جسور و بی­‌پروا باشید که بدون توجه به دیگر موارد، لباسی که دوست دارید را می‌پوشید اما اگر شما از دسته افرادی هستید که در هنگام انتخاب نوع لباس و استایل خود نکات خاصی را رعایت می‌کنید که نزدیک‌ترین انتخاب به دیگر موارد جشن خود را داشته باشید این مقاله می‌تواند برای شما راهکارهای مفیدی را ارائه دهد.

لباس تولد

لباس‌ها و تم‌های متفاوت برای جشن

نکات انتخاب لباس برای تولد 

برای انتخاب لباس جشن خود می‌توانید از نکات زیر کمک بگیرید:

انتخاب تم تولد مشخص

شما می‌توانید برای تولد خود تم خاصی را انتخاب کنید علاوه بر این که دیزاین محیط برگزاری جشن خود را متناسب با تم انتخابی دیزاین خواهید کرد انتخاب‌های موجود برای لباس و استایلتان محدود می‌شود درنتیجه راحت‌تر می‌توانید لباس مناسب خود را انتخاب کنید.

تم تولد

تم‌های زیبا برای جشن زادروز

همچنین وجود یک تم مشخص و اعلام آن به مهمانان می‌تواند باعث ایجاد یک‌دستی و یکپارچگی در بین مهمانان شما شود به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از افراد از وجود تم‌های تولد و قرارگرفتن در چالش پیدا کردن لباس لذت می‌برند اما بعضی از مهمانان دیگر ممکن است از وجود تم لباس در مهمانی لذت نبرند چون ممکن است انتخاب و خرید لباس جدید متناسب با مهمانی شما برا آنان چالش سختی باشد یا از یکنواختی حاکم بر جو تولد لذت نبرند.

لباس تولد خود را متناسب با فصل انتخاب کنید

با توجه به این که تولدتان در کدام فصل از سال است می‌توانید از تم‌ها و استایل‌های مرتبط به فصل تولد خود استفاده کنید برای مثال اگر متولد فصل‌های گرم سال هستید می‌توانید از پارچه‌های خنک‌تر مانند ساتن سیلک، حریر، کرپ حریر و دیگر پارچه‌های متناسب با فصل برای دوخت لباس خود بهره بگیرید، اگر متولد فصل‌های سرد سال هستید می‌توانید از پارچه‌های کشمیر، پشمی، خزدار برای لباس خود استفاده کنید و استایل خود را با اکسسوری‌ها و کیف و کفش‌های متناسب با فصل تکمیل کنید مثلا در تابستان می‌توانید کفش خود را از میان صندل‌ها و در زمستان از بوت‌های مجلسی انتخاب کنید.

لباس تولد متناسب با فصل

لباس متناسب با فصل

انتخاب لباس متناسب با محل برگزاری جشن تولد

توجه به این نکته که محل برگزاری جشن شما کجا است می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس مناسب باشد برای مثال اگر جشن شما در محیطی عمومی مانند کافه و رستوران قرار دارد مانتو و کت‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی باشند حال اگر مهمانی شما بیشتر حالت دوستانه یا خودمانی دارد می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های مختلف کیف و کفش‌های ساده و اسپرت‌تر و شلوارجین استایل خود را تکمیل کنید اما اگر مراسم شما رسمی و مجلسی‌تر است می‌توانید با انتخاب کیف‌های مناسب دستی یا کلاچ و کت شلوارهای مجلسی، سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی شده انتخاب مناسبی برای این گونه مجالس داشته باشید.

لباس تولد متناسب با محل برگزاری جشن تولد

لباس متناسب با محل برگزاری جشن

انتخاب رنگ مناسب

اگر برای مراسم خود تم خاصی انتخاب کرده باشید از آن جایی که انتخاب‌های شما محدود شده است دغدغه زیادی برای انتخاب رنگ ندارید اما اگر هنوز هیچ ایده برای انتخاب رنگ مناسب ندارید می‌توانید از نکات زیر بهره بگیرید: مثلا اگر جشن شما در فصل‌های گرم سال است می‌توانید با استفاده از رنگ‌هایی مانند آبی روشن، صورتی، هلویی، سفید، شیری و دیگر رنگ‌هایی که طیف پاستلی و ملایم دارند استفاده کنید.

تم قرمز برای جشن تولد

تم قرمز برای جشن

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*