10 اکسسوری ضروری خانم‌ها


مبینا خادم حسین 1401-12-03 12 دقیقه مطالعه
10 اکسسوری ضروری خانم‌ها

 

اکسسوری‌‌هایی که هر خانمی باید همراه خود داشته باشد

اکسسوری چیست؟

به غیر از لباستان، هر چیزی که می‌پوشید یا حمل می‌کنید اکسسوری نامیده می‌شود. هدف اکسسوری‌ها افزایش جلوه لباس‌هایی است که می‌پوشید. از زمان‌های قدیم، مردم اولین اکسسوری‌های خود مانند زنجیر، دستبند و گردنبند را داشته‌اند؛ اکسسوری ها در سال‌های اخیر به بخشی جدایی ناپذیر از لباس تبدیل شده‌اند.

اکسسوری و اهمیت آن

برخی معتقدند اکسسوری در ظاهر ما تنها نقش جزئیات بی‌اهمیتی را دارد که در صورت حذفشان تغییر چندانی حس نمی‌شود! همه‌ی ما می‌دانیم این موضوع رد شده است. در واقع اکسسوری‌ها هستند که نقش اصلی را بازی می‌کنند و هر لباس معمولی‌ای را می‌توانند به ترکیبی خاص تبدیل کنند. این روزها بسیاری افراد بر این باورند که اگر بیشتر هزینه‌ی ما برای ظاهرمان صرف اکسسوری‌های مناسب شود، خوش استایل‌تر به نظر می‌رسیم.

اکسسوری‌ها استایل شما را تعریف می‌کنند

با استفاده از اکسسوری‌ها می‌توانید استایل، سلیقه و علایق خودتان را برجسته کنید. هر اکسسوری را می‌توانید در ترکیب‌های نامحدودی استفاده کنید. یک کیف دستی، روسری یا هدبند به تنهایی نمی‌تواند تاثیر زیادی بگذارد؛ با این حال، هنگامی که به همراه لباس پوشیده می‌شود، می‌تواند به ایجاد ظاهری منسجم کمک کند. اکسسوری‌ها به اندازه لباس ضروری هستند و راه کاملا جدیدی برای ابراز وجود به شما می‌دهند.

اکسسوری

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که عکس لباس یا اکسسوری را در فضای مجازی ببینید و عاشق مدل آن شوید؛ با این حال نتوانید فروشگاهی را برای خرید آن محصول پیدا کنید سایت طوبی‌مد قابلیتی دارد که می‌تواند محصولات با ویژگی‌های مشابه را برای شما پیدا کند؛ تنها کافیست عکس محصول یا لینک مربوطه را در قسمت جستجو آپلود کنید. این قابلیت همچنین به شما کمک می‌کند بتوانید یک محصول را در سایت‌ها و پیج‌های متفاوت پیدا کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

اکسسوری

قابلیت آپلود عکس در سایت طوبی‌مد

 10 اکسسوری کاربردی برای خانم‌ها

این 10 اکسسوری می‌توانند پایه‌ای برای تغییر و بهتر کردن استایل شما باشد:

گردنبندی که تا استخوان ترقوه یا کمی پایین‌تر برسد 

این گردنبند بهتر است نازک نباشد، برای مثال گردنبند‌های زنجیری مینیمال پیشنهاد می‌شوند. این مدل از گردنبند‌ها با انواع زیادی از یقه‌ها قابل استفاده هستند؛ برای مثال یقه انگلیسی و یقه هفت. این گردنبند‌ها توجه را به سمت صورت شما هدایت می‌کند و همچنین ترکیب زیبایی با زنجیر نازک و پلاک می‌سازد.

گردنبندهای زنجیری گزینه مناسب برای یک اکسسوری جذاب

گردنبندهای زنجیری

گوشواره

گوشواره بهتر است با استایل و شخصیت خودتان تنظیم شود. اگر استایل مینیمالی دارید سایز گوشواره‌تان را کوچک یا متوسط انتخاب کنید. اگر استایل پرزرق و برقی دارید گوشواره‌های بزرگ‌تر را امتحان کنید.

دستبند

دستبند می‌تواند استایل شما را تاثیرگذارتر کند و توجه را به سمت دستان شما جلب کند. بسیاری از افراد از دستبند‌های چرمی و پارچه‌ای استفاده می‌کنند که استایلشان را هنری می‌کند.

ساعت مچی

ساعت اکسسوری بسیارشیکی است که به راحتی می‌تواند در کنار دستبند شما قرار بگیرد و ترکیب زیبایی بسازد. برای ترکیب ساعت‌های دسته فلزی با دستبند فلزی بهتراست هردو رنگ یکسان داشته باشند؛ یعنی هر دو نقره‌ای یا طلایی باشند. ساعت‌های دسته چرم در استایل کردن انعطاف بیش‌تری دارند و ساعتی با دسته‌ی چرم قهوه‌ای می‌تواند به استایل کلاسیک شما کمک زیادی کند.

انگشتر و حلقه

ترجیح داده شده‌ترین نوع حلقه‌ها در هنگام استایل کردن، طرح‌های مینیمالیستی هستند که بسیار مدرن و شیک به نظر می‌رسند. اغلب تمایل دارند که همه آن‌ها را روی یک انگشت کنار هم قرار دهند یا بین انگشتان مختلف تقسیم کنند. انگشترهای بزرگ می‌توانند استایل شما را برجسته‌تر کنند و نشان دهنده‌ی اعتماد به نفس شما هستند. انگشترها انواع زیادی دارند که باید با توجه به سبک استایل انتخاب شود.

انگشترهای خاص به عنوان اکسسوری‌های زیبا

کمربند دو طرفه

برخی از کمربند‌ها قابلیت جدا شدن سگک و وارونه کردن را دارند و می‌توان از دو رنگ پشت و روی آن‌ها استفاده کرد. یک کمربند می‌تواند بسیاری از لباس‌های شما را جالب‌تر و جذاب‌تر نشان دهند.

اکسسوری مورد نیاز هر خانم یک کمربند زیباست

یکی از اکسسوری‌های مورد نیاز هر خانمی، یک کمربند خوشگل است.

عینک آفتابی بزرگ

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید عینک آفتابی را فراموش نکنید‌؛ اگر مایلید فقط یک عینک آفتابی تهیه کنید، رنگ قهوه‌ای تیره یا بلوطی را انتخاب کنید. عینک آفتابی علاوه بر کاربردی بودن، شما را با اعتماد به نفس‌تر و موقرتر نشان می‌دهد. برای پیدا کردن عینک آفتابی‌های جذاب می‌توانید به سایت طوبی‌مد قسمت اکسسوری‌ها مراجعه کنید.

عینک آفتابی یک اکسسوری خاص و دوست داشتنی

عینک آفتابی با قاب بزرگ

کلاه و شال

کلاه لبه‌دار می‌تواند استایل کلاسیکی به شما بدهد و همچنین در تابستان کاربردی است. برای انتخاب کلاه تابستان رنگ کرم بهتر است زیرا با اکثر لباس‌های روشن تابستانی ست می‌شود. در زمستان نیز کلاه و شال زیبایی زیادی به استایل شما می‌دهد.

کیف دستی روزمره

تصور کنید تنها یک کیف می‌توانید تهیه کنید، چه کیفی انتخاب می‌کردید؟ برای استایل‌های کلاسیک و مینیمال، کیفی کرم قهوه‌ای روشن با سایز متوسط مناسب است که در آن فلزات زیادی استفاده نشود و حتما بند شونه داشته باشند. برای زمستان کیفی با ترکیب رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای پیشنهاد می‌شود که به راحتی با اکثر استایل‌های زمستانه همخوانی دارد. برای استایل‌های مینیمال کیف سفید رنگ نیز مناسب است زیرا با رنگ‌های روشن و نود و حتی مشکی ست می‌شود.

روسری

یک روسری با رنگ‌های خنثی و کیفیت بالا می‌تواند با بیشتر لباس‌ها همخوانی پیدا کند. می‌توانید آن را به عنوان دستمال گردن، مخصوصا زمانی که کت پوشیده‌اید یا هنگامی که احساس سرما می‌کنید، دور شانه‌ها استفاده کنید.

استایل خود را با اکسسوری دستمال گردن خاص کنید

استایل خاص با دستمال گردن

اکسسوری‌ها باعث می‌شوند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید

احساس خوب نسبت به خودتان از درون نشأت می‌گیرد، و هر چقدر هم که ممکن است عجیب به نظر برسد، احساس عالی همیشه زمانی به وجود می‌آید که می‌دانید خوب به نظر می‌رسید یا زمانی که خود بیرونی و درونی شما با هم هماهنگ هستند. اگر می‌خواهید نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، باید با بهبود تصویر فیزیکی و نحوه ارائه خود به دیگران شروع کنید. به این نکته توجه کنید که تنها داشتن همه این موارد استایل شما را کامل نمی‌کند.

توجه داشته باشید که اکسسوری‌ای که می‌خرید چقدر برای شما کاربردی است و با استایلتان هماهنگی دارد و اگر از یک اکسسوری طولانی مدت استفاده می‌کنید؛ روی آن سرمایه‌گذاری کنید و محصولی با کیفیت بالا خریداری کنید. اکسسوری‌ها باید به شما احساس خوبی هنگام استفاده بدهند و برایتان هیجان‌انگیز باشند؛ بنابراین اگر با یک اکسسوری راحت نیستید و احساس خوبی ندارید خودتان را مجبور به استفاده از آن نکنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*