رنگ نود با چه لباس‌هایی ست میشه؟


فاطمه روح الامینی 1402-04-26 10 دقیقه مطالعه
رنگ نود با چه لباس‌هایی ست میشه؟

 

آشنایی با رنگ نود و نحوه استایل کردن آن

شاید شما هم هنگامی که در سایت‌­های فروشگاهی مختلف به دنبال لباس مناسب خود با رنگ نود گشته‌اید  یا هنگامی که درحال گشتن برای کیف و کفش مناسب استایل تابستانه خود بوده‌اید یا در زمان انتخاب رنگ و یا آرایش مناسب روزمره خود با اصطلاح رنگ نود برخورد کرده باشید.

شاید برای اولین بار کمی برایتان عجیب و غریب به نظر می‌رسید اما در این مقاله سعی داریم که بیشتر با رنگ نود آشنا شویم و بدانیم در صنعت مد چه جایگاهی دارد.

 

رنگ نود

پالت رنگی رنگ‌های نود

رنگ نود چیست ؟

اگر به دنبال منشا رنگ نود در جهان باشیم به این نقطه می‌رسیم که رنگ نود از رنگ پوست مردم قفقازی الهام گرفته شده است همچنین اگر معنای لغوی آن را مورد بررسی قرار دهیم به معنای برهنه است بنابراین می‌توان متصور شد که رنگ نود رنگی خنثی در رنگ پوست یا بدن است. طیف رنگی نود از رنگ‌های روشن برگرفته شده است. از رنگ شن‌ها با ته مایه هلویی شروع می‌شوند و تا رنگ‌هایی تیره‌تر در این طیف رنگی را در بر می‌گیرند که به طور کلی این طیف رنگی در دسته رنگ­‌های مشتق شده از طیف قهوه‌ای و بژ و کرم گرفته می‌شود.

رنگی گرم است که حس آرامش و سادگی طبیعت را در دل‌ها زنده می‌کند، همچنین این رنگ‌ها به دلیل ایجاد حس امنیت در دکوراسین منزل نیز به وفور استفاده می‌شوند؛ این رنگ که در دنیای مد به تنهایی هم بسیار محبوب و پرطرفدار است؛ یعنی در یک استایل مونوکروم زیبایی فراوانی دارد و به راحتی می‌توان رنگ‌های نود را با دیگر رنگ‌ها ترکیب کرد و پالت رنگ اختصاصی خود را با رنگ مورد علاقه‌تان بسازید.

رنگ‌های نود

تیشرت‌هایی با رنگ نود

خط قرمز انتخاب رنگ نود

در هنگام انتخاب رنگ‌های نود به این نکته توجه داشته باشید، رنگی که انتخاب می‌کنید به رنگ پوستتان بیاید و چهره‌تان را درگیر نشان ندهد برای مثال اگر رنگ پوست روشنی دارید گزینش یک رنگ روشن برای استایلتان شاید شما را خیلی بی ‌روح و سرد جلوه دهد بنابراین در مرحله اول به این نکته دقت کنید رنگی که انتخاب می‌کنید، رنگ و لعاب مناسبی به چهره شما بدهد و به چهره شما بیاید.

داشتن استایلی با طیف نود 

حالا که با رنگ نود آشنا شدیم به دنبال روش‌های ست کردن رنگ نود با دیگر رنگ‌ها می‌رویم.

استایل مونوکروم

اولین استایلی که می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها داشته باشید استایل مونوکروم است که از رنگ‌های مختلف و مشابه یک طیف رنگی تشکیل شده است. در واقع با انتخاب رنگ‌های مختلف سایه روشن، کنتراست جذابی در استایل خود ایجاد می‌کنید بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای زمان‌هایی است که می‌خواهید ساده اما شیک باشید.

رنگ نود در استایل مونوکروم

استایل مونوکروم با رنگ نود

استایل جسورانه

از آن جایی که انسان‌های جسور به دنبال رنگ‌هایی می‌روند که کمتر کسی برای استایل‌های خود جسارت استفاده از آن رنگ را دارد درکنار رنگ‌های نود و خنثی می‌توانند با انتخاب یک آیتم با رنگ‌های شاد و زنده بار دیگر این ویژگی شخصیتی خود را در استایلشان نشان دهند.

رنگ‌های شاد و جیغ در کنار رنگ‌های نود

رنگ‌های شاد و جیغ در کنار رنگ‌های نود

استایل با جین‌های دوست داشتنی

جین‌ها از آیتم‌هایی هستند که به خوبی با دیگر رنگ‌ها و نوع پارچه‌های مختلف به خوبی ست می‌شوند و از آیتم‌های چهره فصل ما هستند که به علت نوع و جذابیت بالایشان به راحتی می‌توان آن‌ها را با انوع لباس‌ها مثل کت، مانتو، هودی، شومیز‌های نود ست کرد.

جین با رنگ نود

استایل جین‌ها با رنگ‌های نود

از رنگ‌های دیگری که به شدت با رنگ‌های نود ترکیب جالبی می‌سازند و ازدسته ترند‌های این روزها هستند می‌توان به سبز زیتونی، سفید، مشکی، کاراملی و … اشاره کرد؛ علاوه بر این که استایل و لباس‌های خود را از این پالت رنگی انتخاب می‌کنید، می‌توانید برای استایل‌های مختلفتان از آرایش با رنگ‌های نود نیز بهره بگیرید ک در این سبک از آرایش می‌توان از سایه‌هایی با رنگ‌های طیف نود و مناسب پوستتان و رژلب‌های با رنگ‌های لایت و طبیعی استفاده کنید. بسته به استایلتان، این نوع ارایش می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه محل کار و دانشگاه باشد.

آرایش رنگ نود

آرایش با رنگ نود

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*