چگونه یک استایل اسپرت دخترانه داشته باشیم؟


فاطمه مرادیان 1401-12-07 8 دقیقه مطالعه
چگونه یک استایل اسپرت دخترانه داشته باشیم؟

 

استایل اسپرت دخترانه

استایل اسپرت به استایل راحت و روزمره‌ای گفته می‌شود که می‌توانید برای قدم زدن در پارک، انجام کارهای روزانه خارج از خانه یا ورزش کردن استفاده کنید. استایل اسپرت در زبان انگلیسی بیش‌تر شامل لباس‌های ورزشی می‌باشد ولی در زبان فارسی تبدیل به استایل روزمره‌ای شده است که زمان زیادی برای ست کردن اقلام نیاز ندارد و می‌توان گفت قطب مخالف استایل رسمی است. در ادامه درباره‌ی آیتم‌ها یا ترکیبی از اقلامی صحبت می‌کنیم که استایل اسپرت شما را زیباتر می‌کند.

هودی و شلوار راحتی

این ترکیب از معمول‌ترین و شیک‌ترین استایل‌ها است که به راحتی می‌توان آیتم‌هایی را به آن اضافه کرد؛ با افزودن یک کت و کیف دستی کوچک یک استایل اسپرت ساخته می‌شود که این استایل در فصل پاییز محبوب است.

استایل اسپرت با هودی و شلوار راحتی

هودی و شلوار راحتی

شلوار جین و دورس

این‌ ترکیب ساده نیز استایل اسپرت کاربردی و شیکی است که در فصل پاییز و بهار قابل استفاده می‌باشد؛ اضافه کردن یک کت جین هم رنگ با شلوارتان نیز انتخاب خوبی برای این استایل است.

سه نمونه از استایل اسپرت با دورس و شلوار جین

شلوار جین و دورس

شومیز و شلوارجین

شلوار جین از پایه‌های اساسی هر استایل اسپرت است و ست کردن آن با یک شومیز ساده و اورسایز ترکیبی می‌‌سازد که برای فصل تابستان بسیار مناسب است. شومیز‌های رنگ روشن حس خنکی را القا می‌کنند  و استایل مینیمال جذابی می‌سازند. این استایل با اضافه کردن بافت سبکی زیر شومیز در فصل پاییز نیز قابل استفاده می‌باشد.

استایل اسپرت با شومیز و شلوار جین

شومیز و شلوار جین

پیراهن چهارخانه

پیراهن‌های چهارخانه به راحتی با شلوار جین و کتان ست می‌شوند و استایل اسپرت و مناسب فصل بهار یا پاییز را به شما می‌دهند. پیراهن‌های چهارخونه‌ی ضخیم‌تر که به اسم شکت‌ها شناخته می‌شوند نیز در فصل پاییز محبوب هستند و با شلوارهای جین و کتان و همچنین با هودی و شلوار ورزشی ترکیب اسپرتی می‌سازند.

استایل اسپرت با پیراهن چهارخونه و شکت

پیراهن چهارخونه

کت تک

ترکیب کت تک با شلوار جین یا کتان از استایل‌هایی است که در عین اسپرت بودن، کلاسیک نیز است و انتخاب بسیاری از افراد برای قرارهای دوستانه یا کاری است. به عنوان لایه‌ی زیرین کت، با توجه به دمای هوا‌، تیشرت، شومیز، بافت یا هودی را می‌توانید انتخاب کنید.

استایل اسپرت خاص با کت تک برای خانم‌های باسلیقه

کت تک

می‌توانید مشابه تمام لباس‌های اسپرت مورد نیاز خود را با آپلود کردن عکس در قسمت جست‌وجوی سایت طوبی‌مد پیدا کنید یا با مراجعه به قسمت دسته بندی‌ها همه‌ی محصولات مرتبط با استایل اسپرت را مشاهده کنید.

استایل اسپرت

قابلیت آپلود عکس و جست‌وجو در در دسته‌بندی‌های سایت طوبی مد

کت جین

کت جین از اقلامی است که هر فردی باید در کمدش داشته باشد. ست کردن این کت‌ها با شلوارهای کتان، ورزشی یا جین هم‌رنگ آسان است و به راحتی می‌توانید یک استایل اسپرت و ساده‌ در فصل‌های بهار و پاییز داشته ‌باشید.

استایل اسپرت لاکچری با کت جین

کت جین

سرهمی جین

برای داشتن یک استایل اسپرت و بامزه سرهمی‌ها آیتم‌های خوبی هستند و می‌توان آن‌ها را با شکت یا کت ست کرد. با استفاده از کت‌ها می‌توان استایل کلاسیک‌تری ساخت.

استایل اسپرت با سرهمی جین

سرهمی جین

شلوار شش جیب

شلوار کارگو یا شش ‌جیب از لباس‌های جذابی است که همیشه مورد پسند جوان‌ها و نوجوان‌ها بوده است و با هودی، ‌تیشرت، پیراهن چهارخانه و کاپشن کوتاه ترکیب خاصی می‌سازد.

استایل اسپرت شیک و منحصربه فرد با شلوار شش جیب

شلوار شش جیب

کاپشن پف‌دار

این کاپشن‌ به همراه شلوار جین یا شلوار شش جیب به شما استایلی اسپرت و راحت، برای فصل زمستان می‌دهد؛ همچنین ست کردن آن کم دردسرتر از پالتو است و استایل خاصی را برای شما رقم می‌زند.

استایل اسپرت کیوت با کاپشن های پفی

کاپشن پف‌دار

بارانی بلند

کت‌های بارانی و بلند به راحتی استایلی شیک را به شما هدیه می‌کند. معمولا در رنگ‌های سبز، کرم و نخودی دیده می‌شوند و شما را قد بلندتر نشان می‌دهند. هیچ‌ وقت از مد نمی‌افتند و انتخاب لباس شما را برای فصل پاییز آسان می‌کنند.

استایل اسپرت با بارانی‌های بلند

بارانی بلند

کلاه نقاب‌دار

این کلاه از اکسسوری‌هایی است که استایل اسپرت شما را تکمیل می‌کند و در روزهای آفتابی و گرم تابستان از صورتتان محافظت می‌کند. همچنین روزهایی که زمانی برای استایل کردن موهایتان ندارید می‌‌توانید موهایتان را پنهان کنید و در عین حال شیک به نظر برسید.

استایل اسپرت خود را با کلاه های نقاب دار تکمیل کنید

کلاه نقاب‌دار

جلیقه پافر

این جلیقه‌ها که در سال‌های اخیر محبوب‌ شده را با هودی و شلوار راحتی یا جین می‌‌توانید ست کنید و در اواخر فصل پاییز و زمستان استفاده کنید.

استایل اسپرت پافرهای کوتاه

جلیقه پافر

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*