چه رنگ لباسی به پوست تیره میاد؟


فاطمه روح الامینی 1402-05-02 8 دقیقه مطالعه
چه رنگ لباسی به پوست تیره میاد؟

 

رنگ لباس مناسب برای افرادی با پوست تیره

پیدا کردن رنگ‌های مناسب پوست می‌تواند کار دشواری باشد. گزینه‌های رنگی زیادی وجود دارد و همه ما می‌دانیم که برخی از رنگ‌ها هستند که بهتر از بقیه با پوست ما هماهنگی دارند. هر رنگ پوستی منحصر به فرد است و برای هر رنگ پوست پالت رنگی وجود دارد که وقتی کنار پوست قررار می‌گیرد آن را درخشان‌تر و زیباتر نشان می‌دهد!

در ادامه با رنگ‌هایی آشنا می‌شویم که به احتمال زیاد با پوست تیره هماهنگ هستند اما باید توجه کنید، گرم یا سرد بودن رنگ پوست تاثیر زیادی در رنگ‌هایی دارد که با پوست تیره است و ممکن است رنگ‌های معرفی شده با تناژ رنگی پوست شما سازگار نباشد، با این حال اگر پوست تیره دارید حتما پیشنهادات زیر را امتحان کنید.

بهترین رنگ‌ها برای پوست تیره

زرد لیمویی

افرادی که رنگ پوست تیره دارند در رنگ‌های روشن و پاستلی عالی به نظر می‌رسند. یکی از بهترین رنگ‌های پاستلی برای پوشیدن خانم‌هایی با پوست تیره، زرد لیمویی روشن است. این رنگ واقعاً پوست تیره را جذاب می‌کند و ظریف و در عین حال شیک ظاهر می‌شود.

رنگ زرد مناسب پوست تیره

لباس‌هایی با رنگ زرد

لباس زرد با رنگ‌های متعددی ترکیب می شود! زرد با مشکی عالی به نظر می‌رسد تا روشنایی رنگ زرد را متعادل کند. اما با رنگ‌های خاکستری و سفید نیز به خوبی برای استایلی تابستانی هماهنگ می‌شود.

آبی تیره

این رنگ آبی، با پوست تیره با تناژ سرد  یا خنثی ترکیب جذابی می‌سازد. اگرچه رنگ‌های پاستلی برای پوست‌های تیره مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این یکی از آن رنگ‌های تیره‌تر است که مناسب این رنگ پوست است. اگر به دنبال تغییری زیبا از مشکی کلاسیک خود هستید، آبی سرمه‌ای جایگزین مناسبی است. بهترین رنگ‌هایی که به آبی سرمه‌ای می‌آید سفید و دیگر رنگ‌های پاستلی است.

آبی تیره رنگ مناسب پوست تیره

رنگ آبی تیره مناسب تناژ تیره

سفید

سفید یکی از آن رنگ‌های شگفت‌انگیز است که تقریباً برای هر کسی خوب به نظر می‌رسد. این رنگ با رنگ پوست تیره  واقعاً درخششی را به پوستی می‌دهد که ما عاشق آن هستیم. سفید رنگ ایده آل تابستان است و همیشه به داشتن استایلی مینیمال و کلاسیک کمک می‌کند. سفید کاملاً با همه چیز می‌آید و برای انواع پوست مخصوصا پوست تیره مناسب است.

رنگ سفید

رنگ سفید مناسب برای همه تناژها

آبی آسمانی

آبی آسمانی یکی از آن رنگ‌های زیبا و افسانه‌ای است که باعث می‌شود فردی که آن را می‌پوشد بسیار ظریف و خوش حالت به نظر برسد. این رنگ پاستلی مانند رنگ‌های کم‌رنگ‌تر پوست شما را بی‌رنگ نشان نمی‌دهد و در واقع باعث می‌شود رنگ پوست شما شاداب‌تر و سرزنده‌تر به نظر برسد. این رنگ برای پوست تیره مناسب است و با سفید، مشکی و رنگ‌های پاستلی دیگر ترکیب زیبایی می‌سازد.

آبی آسمانی

آبی آسمانی یک رنگ افسانه‌ای

سبز یشمی

سبز یشمی یکی از رنگ‌های تیره است که برای این رنگ پوست مناسب است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند از رنگ‌های جیغ یا روشن دور بمانند، مناسب است. این رنگ را با می‌توانید با سفید ترکیب کنید.

سبز یشمی

سبز یشمی یک رنگ تیره برای پوست‌هایی با تناژ تیره

صورتی چرک

صورتی چرک رنگی است که برای پوست تیره مناسب است و آن را شاداب نشان می‌دهد. اگر به دنبال یک ژاکت جدید بهاره یا یک دامن ماکسی با رنگ روشن هستید که خیلی براق نباشد، صورتی چرک بهترین گزینه برای شماست. مشکی، سفید و آبی را می‌توان در کنار صورتی چرک استفاده کرد و استایلی ظریف و زیبا داشت.

رنگ صورتی چرک

لباس‌هایی با رنگ صورتی چرک مناسب افرادی با پوست تیره

این رنگ‌ها تعداد کمی از رنگ‌هایی هستند که می‌توانند زیبایی پوست شما را نمایان کنند و این لیست ادامه دارد؛ خودتان را محدود به تعداد مشخصی از رنگ‌ها نکنید. اگر رنگی را دوست دارید حتما آن را امتحان کنید! حتی اگر رنگ مورد نظرتان مناسب پوست تیره نبود، می‌توانید با ترکیب آن با رنگ‌های دیگر و ساختن استایلی زیبا، از آن لذت ببرید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*