اصول ست کردن مانتو چهارخونه


مبینا خادم حسین 1402-07-19 8 دقیقه مطالعه
اصول ست کردن مانتو چهارخونه

 

نحوه ست کردن مانتو چهارخونه

چهارخونه‌ها از دسته پترن‌های دوست داشتنی هستند که در اکثر آیتم‌ها می‌توان آن‌ها را یافت.

محبوبیت پارچه‌های چهارخونه به قدری است که از آن‌ها  می‌توان برای دوخت انواع شومیزها، مانتو چهارخونه و پالتوها استفاده کرد. از آن‌ها برای تولید کیف و کفش‌ها در انواع پارچه‌ها از نخی و کنفی گرفته تا چرم‌ها استفاده می‌کنند. به وفور می‌توانید اکسسوری‌هایی با پترن چهارخونه با جنس و متریال مختلف را در بازار پیدا کنید و بسته به نیاز خود با دیگر آیتم‌های استایلتان آن‌ها را ست کنید، اما در این مقاله به بررسی نحوه ست کردن مانتوهای چهارخونه با دیگر آیتم‌ها می‌پردازیم.

مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه

نکاتی برای ست کردن مانتو چهارخونه:

پترن‌های چهارخونه در طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند برای مثال می‌توانید  مانتو چهارخونه را پیدا کنید که از چهارخونه‌های ریزتر یا درشت‌تر تشکیل شده باشد.

درست است که طرح پارچه را می‌توانید برحسب سلیقه خود انتخاب کنید اما اگر به دنبال قاعده قوانین خاصی در انتخاب چهارخونه‌ها هستید باید بگوییم که اگر شما جزء دسته افرادی هستید که اندام پر و چاقی دارند و دوست ندارند که چاق‌تر به نظر برسند توصیه می‌کنیم مانتو چهارخونه با پترن ریزنقش را انتخاب کنید و اگر جزو افرادی هستید که کمی لاغر و نحیف به نظر می‌رسید و دوست دارید به نحوی لباس بپوشید که کمی پرتر و درشت‌تر به نظر برسید باید به سراغ مانتو چهارخونه با طرح‌های درشت بروید.

همیشه گفته‌ایم که در استایل‌های عادی و روزمره که جز دسته استایل‌های رنگارنگ و عجیب غریب قرار نمی‌گیرند و نمی‌خواهید که جسارت زیادی در استایلتان به نمایش برسد باید به این نکته توجه کنید که در انتخاب آیتم‌های طرح‌دار مانند چهارخونه و گل‌گلی یا دیگر طرح‌ها محتاطانه عمل کنید.

این بدان معناست که سعی کنید حداقلی‌ترین تعداد آیتم را در استایلتان طرح‌دار انتخاب کنید و دیگر آیتم‌ها را از بین پوشیدنی‌های تک رنگ یا ساده انتخاب کنید این کار باعث می‌شود تا استایلتان ساده و شیک به نظر برسد و شلوغی پترن‌های طرح‌دار با سادگی دیگر آیتم‌ها به تعادل برسد.

مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه

وقتی مانتو چهارخونه را انتخاب می‌کنید این پارچه حداقل دارای دو طیف رنگی مختلف است بنابراین شما یک پالت رنگی در اختیار دارید که در واقع همان رنگ‌های به کار برده شده در ساخت این طرح چهارخونه هستید با درنظر گرفتن این پالت به راحتی می‌توانید دیگر آیتم‌های استایل خود را انتخاب کنید و دغدغه کمتری برای ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر داشته باشید زیرا این پالت رنگی که این پارچه را ساخته‌اند به خوبی با هم مچ شده‌اند و امتحان خود را پس داده‌اند.

بنابراین شما می‌توانید شلوار، شال، دامن، سارافون و دیگر آیتم‌ها استایل خود را از بین این رنگ‌ها انتخاب کنید و به خوب استایلی شیک را رغم بزنید.

مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه

از آن جایی که مانتو چهارخونه از انواع مختلف پارچه‌ها ساخته شده‌اند برحسب نوع الیافی که دارند می‌توانید انتخاب کنید که آن‌ها را با چه شلوارهایی ست کنید که اغلب در کنار جین‌ها دوست داشتنی و شلوارهای کتان ظاهر خوب را به عمل می‌آورند که می‌توانید شومیزهای چهارخونه را با شلوار بگ، مام استایل، بوت کات و دیگر ترندها به خوبی ست کنید.

در زمانی که در فصول سرد سال قرار دارید شلوارهای چرم نیز می‌توانند از انتخاب‌های شیک درکنار مانتو چهارخونه باشند.

درواقع این که با چه رنگ شلواری استایل خود را تکمیل کنید خیلی به پالت رنگی مانتو چهاخونه‌تان بستگی دارد که اگر در طیف رنگ‌های روشن و پاستلی هست به خوبی می‌توان با جین‌های یخی و رنگ روشن ست کرد و اگر تم رنگی تیره دارد می‌توانید با جین‌های مشکی و ذغالی آن‌ها را ست کنید.

InShot 20230826 124850922

مانتو چهارخونه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*