استایل ویبرانت | استایل رنگی و پرجنب و جوش


حسنا درویشی 1402-05-28 8 دقیقه مطالعه
استایل ویبرانت | استایل رنگی و پرجنب و جوش

 

آشنایی با استایل ویبرانت

هرچه قدر هم که درباره استایل‌های مد بدانیم باز هم استایل جدید پیدا می‌شود که شاید تا الان اسمش را نشنیده بودیم و اطلاعی از آن نداشتیم.

یکی از این استایل‌ها استایل ویبرانت می‌باشد؛ همین امر تعدد و تنوع استایل‌های مد باعث شده تا افراد مختلف با سلایق و عقاید مختلف بتوانند از بین این استایل‌ها، استایلی که بیشتر با آن حس راحتی دارند و بیشتر به شخصیت آن‌ها نزدیک است را انتخاب کنند و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. برخلاف گذشته که تنوع استایل‌ها کم بوده است و بیشتر افرادی که از مد پیروی می‌کردند شاید شکل و شمایلی مشابه هم می‌گرفتند امروزه به این صورت نیست و تنوع بالا باعث گوناگونی زیادی در استایل‌ها شده است.

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت استایلی است که بیشتر افراد برون‌گرا و افرادی با جسارت بالا که نگران نگاه و قضاوت مردم نسبت به استایلشان نیستند آن را انتخاب می‌کنند. استایلی پر جنب و جوش و پر از انرژی که پر از پترن‌های رنگی، شاد و جیغ است. شاید فکر کنید که پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های شاد و پرانرژی بیشتر برای کودکان و نوجوانان قابل پذیرش است اما این استایل این را ثابت می‌کند که حتی اگر از سن نوجوانی هم گذشته باشد می‌توانید کودک درون خود را بیدار کنید و با استایلی پرجنب و جوش، شعار اصلی این استایل” هی دنیا ، مرا نگاه کن!” را فریاد بزنید.

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت یک استایل رنگی رنگی

ویژگی استایل ویبرانت

اگر بخواهیم به طور کلی ویژگی‌های این نوع استایل را بررسی کنیم به این پی می‌بریم که بعضی از آیتم‌ها و پترن‌های خاص نمادی از این استایل هستند. از آن جایی که این استایل، استایلی پر از جنب و جوش و انرژی است انتظار می‌رود که آیتم‌های آن دارای رنگ‌های شاد، شارپ و پرانرژی باشند همانند رنگ‌هایی مثل: نارنجی، قرمز، سرخابی، فسفری و سبز باشد و همچنین رنگ‌های شاد پاستلی در استایل‌های تابستانه دیده می‌شود و نکته اصلی این است که بی‌پروا این رنگ‌ها را با هم در این استایل استفاده کنیم.

در استایل ویبرانت گلدوزی‌های بزرگ قرینه یا غیرقرینه و طرح‌هایی که نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند دیده می‌شود مانند طرح‌های چاپی بزرگ و رنگارنگ روی تیشرت‌ها.

ویژگی‌های استایل ویبرانت

ویژگی‌های این استایل خاص

داشتن استایل ویبرانت

همانطور که پیش­تر گفتیم این استایل محدود به سن و سال خاصی نیست و همه افراد با هر سنی می‌توانند این استایل را تجربه کنند شاید فکر کنید که این نوع استایل‌ها خیلی در میان مردم رایج نیست و با فرهنگ ما جور درنمی‌آید و برای استایل‌های خیابانی مناسب نیست اما این همان نقطه‌ای است که این استایل و افرادی که این استایل را استفاده می‌کنند از بقیه متمایز می‌کند. فردی که استایل ویبرانت را به عنوان یک استریت استایل و در رفت آمد‌های روزانه استفاده می‌کند فردی است که توجهی به قضاوت‌های دیگران درباره خود و استایلش ندارد و کاری که خودش دوست دارد و با آن لذت می‌برد را انجام می‌دهد.

پس شما هم اگر این ویژگی‌های روحی را دارید بدون توجه به نگاه دیگران استایل ویبرانت را تجربه کنید استایلی که نه سن و نه جنسیت می‌شناسد.

استایل ویبرانت

ویبرانت

برای داشتن استایل ویبرانت می‌توانید یک پالت رنگی برای خود انتخاب کنید و حالا آیتم‌ها خود را از این پالت رنگی انتخاب کنید. در این استایل می‌توانید از تیشرت و تاپ‌هایی با چاپ‌های رنگی رنگی،  بزرگ و خیره‌کننده استفاده کنید. همچنین می‌­توانید از لباس‌هایی که پارچه‌های طرح‌دار با طرح‌های بزرگ و نسبتا شلوغ دارند استفاده کنید. در این استایل می‌توانید از اکسسوری‌های رنگی رنگی و بزرگ با رنگ‌های جیغ و گیرا استفاده کنید. به عنوان سخن پایانی سعی کنید در این استایل آیتم‌هایی را انتخاب کنید که شادی و آسودگی را به شما هدیه می‌دهند.

پالت رنگی در این استایل ویبرانت

پالت رنگی در این استایل رنگارنگ

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*