استایل مردانه برای فصل بهار


مبینا خادم حسین 1402-12-29 12 دقیقه مطالعه
استایل مردانه برای فصل بهار

 

استایل مردانه

با شروع فصل بهار بسیاری از افراد شیک پوش سبک مخصوص بهار را انتخاب می‌کنند. رعایت چند نکته می‌تواند به ایجاد یک استایل مردانه بهاری شیک کمک کند. در این مقاله در مورد نحوه ایجاد استایل مردانه بهاری و همچنین نمونه‌هایی از استایل مردانه بهاری را انتخاب کرده‌ایم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید.

هنگامی که جهان با بیدار شدن از خواب زمستانی به استقبال بهار می‌رود، تغییراتی را در محیط ایجاد می‌کند. این تغییرات محیط روی استایل شما تاثیر می‌گذارد و نه تنها گرم شدن هوا، بلکه استفاده از رنگ‌های روشن و بهاری نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند و همه این‌ها به انتخاب لباس شما مربوط است. استایل بهاری پسرانه یا مردانه احساس راحتی، سبکی و تازگی را به اطرافیان انتقال می‌دهد و حال و هوای پر شور و نشاط آور فصل بهار را منعکس می‌کند؛ این امر مشخصا به معنای پوشیدن لباس‌های رنگارنگ نیست، بلکه منظور، هماهنگی لباس با فصل بهار است؛ یعنی حتی با پوشیدن پیراهن مشکی هم می‌توانید یک استایل بهاری زیبا داشته باشید.

استایل مردانه مناسب فصل بهار

استایل مردانه مناسب فصل بهار

عناصر کلیدی استایل بهاری مردانه

قبل از خریدن یک لباس مردانه بهاری، باید با این 5 اصل مهم استایل بهاری آشنا شوید؛ دانستن این نکات قبل از خرید و این موضوع که چه چیزی برای شما مناسب‌تر است، باعث بالا رفتن سرعت خرید و راحت‌تر شدن این کار می‌شود و در نهایت می‌توانید خریدی به‌صرفه‌تر و مفیدتر داشته باشید.

۱. استفاده از رنگ‌های روشن

بهتر است رنگ‌های تیره و سنگینی که در زمستان استفاده می‌کردید را کنار بگذارید و با طیفی از رنگ‌های روشن، وارد فصل بهار شوید؛ از جمله آبی آسمانی، سبز نعناعی، بنفش و… القا کننده حس خوش‌بینی به شما هستند و به استایل مردانه بهاری شما کمی پیچیدگی می‌بخشند. اگر از علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره هستید، می‌توانید در یک بخش از استایل مردانه بهاری‌تان از رنگ روشن استفاده کنید و با رنگ‌های تیره دلخواه‌تان ترکیب کنید؛ مثلا می‌توانید از یک کفش مردانه سفید در استایل تیره‌تان بهره بگیرید.

4 مدل تیپ مردانه برای فصل بهار

4 مدل تیپ مردانه برای فصل بهار

۲. انتخاب پارچه‌های قابل تنفس

با شروع فصل گرما، الویت با استفاده از پارچه‌های قابل تنفس از جمله پنبه، کتان و … می‌باشد. این پارچه‌ها راه تنفس را برای پوست شما باز می‌گذارند، عرق بدن را به خود جذب می‌کنند و از حبس شدن گرما در بدن جلوگیری می‌کنند و در طول روز احساس راحتی را برای شما به همراه دارند. توجه به این نکته هنگام خرید شلوار مردانه از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که دمای بدن بیشتر از طریق پاها کنترل می‌شوند. توجه به انتخاب پارچه در استایل مردانه بهاری از مهم‌ترین نکات استایل مردانه بهاری است.

۳. لایه‌بندی و تطبیق پذیری

لایه‌بندی یا پوشیدن چند لباس روی هم یک تکنیک معمول است که می‌تواند با شرایط آب و هوایی مختلف تطبیق داده شود. برای اولین لایه از یک تیشرت یا پلیور قابل تنفس استفاده کنید و با توجه به دمای محیط، استایل مردانه بهاری را با یک کت بلیزر یا سویشرت کامل کنید. در این مرحله، می‌توانید از یک پیراهن مردانه نیز استفاده کنید.

مدل‌های مختلف سویشرت و پیراهن مردانه برای فصل بهار

مدل‌های مختلف سویشرت و پیراهن مردانه برای فصل بهار

۴. اکسسوری مناسب

استفاده از چند اکسسوری مناسب، می‌تواند استایل مردانه بهاری شما را بهتر جلوه دهد. با استفاده از یک ساعت شیک استایل ساده خود را به یک استایل پیچیده تبدیل کنید، همچنین با پوشیدن یک کلاه می‌توانید از امری که در فصل بهار بسیار شایع است یعنی آفتاب سوختگی جلوگیری کنید و از این آسیب در امان بمانید. می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف با انواع تیپ مردانه استفاده کنید.

اکسسوری کلاه در استایل مردانه

اکسسوری کلاه در استایل مردانه

۵. کفش راحت و سبک

در فصل بهار طیف گسترده‌ای از کفش‌ها قابل پوشیدن است که در موقعیت‌ها و مناسبات مختلف پوشیده ‌می‌شوند. برای رویدادهای غیر رسمی کفش‌های اسپرت انتخاب افراد زیادی می‌باشد، در حالی که کفش‌های کالج و سایر کفش‌های کلاسیک با دارا بودن حس ظرافت بیشتر برای مراسم‌های رسمی مناسب هستند. انتخاب کفش، قسمت مهمی از استایل مردانه بهاری به شمار می‌رود و دقت در انتخاب کفش مناسب برای استایل مردانه بهاری باعث نتیجه‌گیری هرچه بهتر می‌شود.

چند استایل مردانه بهاری پیشنهادی

پس از آشنایی با اصول ساختن یک استایل بهاری، اکنون به سراغ چند نمونه از استایل‌های مردانه بهاری می‌رویم.

۱. استایل کلاسیک

پیراهن و شلوار جین: یک ترکیب ساده و شیک همیشگی، یک پیراهن یکدست و ساده به همراه شلوار جین تیره یک راه حل مطمئن برای ساختن یک استایل مردانه بهاری شیک و جذاب است. برای احساس راحتی بیشتر می‌توانید آستین‌های خود را بالا بزنید و استایل مردانه بهاری‌تان را با یک جفت کفش کالج یا کتانی کامل کنید.

۲. استایل راحت

تیشرت و شلوار کتان:  پوشیدن یک تیشرت ساده با پارچه خنک و شلوار کتان روشن به رنگ بژ یا خاکی یک انتخاب عالی برای یک استایل بهاری راحت و شیک است؛ می‌توانید این استایل را با یک جفت کفش اسپرت یا کتانی جذاب کامل کنید.

۳. استایل کژوال

شلوار کتان و کت تک:  استایل مردانه بهاری خود را با یک شلوار کتان و کت تک شیک‌تر کنید. برای داشتن یک استایل مردانه بهاری می‌توانید یک کت تک با رنگ خنثی بپوشید. شلوار کتان سایه‌دار بهترین مکمل برای کت تک است. در نهایت پوشیدن یک کفش کالج یا یک مدل رسمی استایل شما را پیچیده‌تر می‌کند.

استایل مردانه کژوال

استایل مردانه کژوال

سخن آخر

به خاطر داشته باشید هدف اصلی استایل مردانه بهاری، هماهنگی با نشاط فصل بهار و ایجاد احساس راحتی در سبک لباس پوشیدن است. با کمی خلاقیت و به کار بردن سلیقه شخصی، می‌توانید یک استایل مردانه بهاری شیک و کاربردی داشته باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*