استایل الگانت؛ یک استایل جذاب


فاطمه روح الامینی 1402-01-30 10 دقیقه مطالعه
استایل الگانت؛ یک استایل جذاب

 

هر آنچه در مورد سبک جذاب الگانت نیاز است که بدانید

استایل الگانت، استایلی شیک و معمولا با زرق و برق است که نزدیک به استایل کلاسیک است، با این حال از جواهرات و پارچه‌های ساده‌تر و رنگ‌های ملایم‌تری در استایل الگانت استفاده می‌شود. این نوع استایل که معمولا استایلی مجلسی محسوب می‌شود؛ وقار، ظرافت و  طبقه‌ی اجتماعی افراد را نمایش می‌دهد.

چگونه استایلی الگانت داشته باشیم؟

هر چیزی که بیش از حد خودنمایانه یا جسورانه باشد در استایل الگانت جا ندارد. این استایل مشابه سبک ساده، باکلاس، مینیمالیست و گاهی استایل قدیمی است. آیتم‌هایی مانند یک لباس ماکسی ساده و شیک، جواهرات مروارید وغیره در بین این استایل‌ها مشترک‌ هستند. در گذشته لباس‌هایی با ساتن و ربان الگانت محسوب می‌شوند ولی در دنیای فشن مدرن، لباس‌های ساده و ظریف هم جزو استایل الگانت محسوب می‌شود. با توجه به ویژگی‌های زیر می‌توانید استایل‌های الگانت را راحت‌تر بشناسید.

رنگ‌های الگانت

رنگ سفید

رنگ سفید همواره از رنگ‌های پر استفاده در استایل الگانت است و می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده شود. رنگ سیاه نیز الگانت محسوب می‌شود ولی بیش‌تر در استایل‌های کلاسیک‌ استفاده می‌شود.

لباسی با رنگ سفید برای استایل الگانت

رنگ سفید در این استایل خاص

رنگ‌های کم‌رنگ

رنگ‌های روشن همواره می‌تواند استایل ما را به استایل الگانت نزدیک کند. استفاده‌ از ساتن و تور در رنگ‌های آبی روشن، زرد روشن، صورتی روشن و غیره مثال خوبی از این سبک است.

رنگ‌های خنثی

بژ، خاکی، قهوه‌ای و … از رنگ‌های خنثی و کاربردی‌ هستند که بسیار محبوب هستند. ممکن است رنگ‌های تاثیر گذاری نباشند اما استایل شما را به طور قابل توجهی نزدیک به استایل الگانت می‌کند.

طرح پارچه الگانت

بدون طرح

از آسان‌ترین راه‌های داشتن یک استایل الگانت، استفاده از لباس‌های بدون طرح و رنگ روشن است.

طرح گل‌دار

گل‌ها اگر به خوبی به کار روند می‌توانند طرح‌های زیبا و کلاسیکی بسازند که در استایل الگانت به کار رود.

پیراهن گلدار در استایل الگانت

پیراهن گل‌دار در استایل الگانت

طرح گلدوزی‌شده

طرح‌های‌ گلدوزی ظریف و زیبا هستند و بی‌شک می‌توانند به ایجاد استایل الگانت کمک کنند.

پیراهن گلدوزی شده در استایل الگانت

پیراهن گلدوزی شده

پارچه‌های الگانت

پارچه‌ی توری

این پارچه به دلیل ظرافت، زنانگی و زیبایی را به رخ می‌کشد که از نکات کلیدی استایل الگانت هستند.

پارچه توری در استایل الگانت

پارچه‌های توری

پارچه‌ی حریر

این پارچه با هر حرکت موج‌دار می‌شود و به ظرافت و زیبایی لباس می‌فزاید. این جنس پارچه بی‌شک استایل شما را تبدیل به استایل الگانت می‌کند.

پارچه حریر

پارچه‌ی حریر

پارچه‌ی ساتن/ابریشم

این پارچه‌ها ظاهری براق دارند و ظاهر شما را باوقار و باکلاس نشان می‌دهند؛ ساتن از ابریشم ارزان‌تر و به صرفه‌تر است و شومیزهای ساتن از ترندهای سال 2023 هستند.

زیبایی پارچه ساتن در استایل الگانت

پارچه‌ی ساتن/ابریشم

آیتم‌های الگانت

لباس ماکسی

لباس‌های بلند مجلسی (لباس ماکسی) از زمان قدیم همیشه باوقار و زیبا شمرده می‌شدند و محبوب بودند. انتخاب این لباس با ویژگی‌هایی که نام بردیم کمک می‌کند استایلی به سبک الگانت داشته باشید و شما را قد بلندتر نشان می‌دهد.

لباس ماکسی در استایل الگانت

لباس ماکسی

بلوز زنانه

داشتن حداقل یک بلوز زنانه با پارچه‌ای مانند ساتن یا حریر در کمدتان از واجبات است. این بلوز می‌تواند با شلوار یا دامن پوشیده شود و استایل الگانت زیبایی برای شما بسازد. همچنین می‌تواند آیتم مهم و کاربردی‌ برای استایل محل کار شما باشد. بلوز انتخابی شما بی‌شک باید کیفیت بالایی داشته باشد و رنگ‌های روشن یا خنثی داشته باشد تا در استایل‌های بیش‌تری کاربرد داشته باشد.

جذابیت های استایل الگانت

بلوز زنانه در استایل زنانه

جواهرات مروارید

پوشیدن جواهرات مروارید می‌تواند به راحتی استایل الگانت شما را ارتقا دهد و به ظرافت و زیبایی شما بیافزاید.

جواهرات مروارید برای جذاب تر کردن استایل الگانت

جواهرات مروارید برای جذاب‌تر کردن این استایل

اگر شما به استایل زنانه، ظریف و ساده با رنگ‌های روشن علاقه‌مند هستید، استایل الگانت برای شما مناسب خواهد بود. این استایل باید به شما احساس زیبایی و باوقار بودن بدهد پس مهم است که هنگام پوشیدن این استایل اعتماد به نفس داشته باشید تا بر زیباییتان افزوده شود. می‌توانید در سایت طوبی‌مد از قسمت جستجو انواع لباس‌های مجلسی را مشاهده کنید و حتی عکس لباس و استایل موردنظرتان را آپلود کنید تا لباس‌های مشابه را پیدا کنید و بیشتر با این استایل آشنا شوید.

برچسب‌ها :

One thought on “استایل الگانت؛ یک استایل جذاب”

  1. زهرا

    مرسی که درباره این استایل شیک هم مطلب گذاشتین. عالی بود. درباره بقیه استایل‌ها هم میذارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*