هر آنچه که باید در مورد لیفت ابرو بدانید


حسنا درویشی 1403-01-14 12 دقیقه مطالعه
هر آنچه که باید در مورد لیفت ابرو بدانید

 

لیفت ابرو

امروز ما می‌خواهیم توجه خود را به یک روش خاص ترمیم ابرو معطوف کنیم که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند یعنی لیفت ابرو که به آن لمینت ابرو نیز گفته می‌شود. یک عمل زیبایی است که هدف آن بلند کردن و فرم دهی بهینه ابروها است تا ظاهری برجسته و مشخص به آن‌ها بدهد. لیفت ابرو به شما ابروهایی قوی و پر می‌دهد. این یک راه عالی برای فرم دادن به ابروهای نامنظم یا نازک است و ظاهری کامل و مرتب به آن‌ها می‌بخشد.

انجام لیفت ابرو یک فرآیند نسبتا ساده است که می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید. با کیت لیفت ابرو ما ابتدا یک کرم مخصوص به ابروهای خود می‌زنید که ساختار کراتینه موهای ابرو را می‌شکند و آن‌ها را کشیده و انعطاف پذیر می‌کند. سپس ابروهای خود را به شکل دلخواه در آورده و با یک آماده ساز حجم دهنده آن‌ها را فیکس می‌کنید. نتیجه، ابروهایی به زیبایی بلند شده و کاملاً شکل گرفته است که تا هشت هفته ماندگاری دارند! منتظر باشید که بتوانید ابروهای خود را برای مدت طولانی‌تری فرم دهید.

لیفت ابرو

لیفت ابرو

مزایای لیفت ابرو

مزیت مطلق لیفت ابرو این است که تقریباً همه می‌توانند از آن بهره ببرند. لیفت به ویژه می‌تواند به افرادی که ابروهای نازک یا رشد نابرابر دارند کمک کند. به این دلیل که لیفت راهی عالی برای پرکردن ابروهای کم پشت و ایجاد ظاهری پرتر و آراسته‌تر به آن‌ها است. اما حتی اگر فقط می‌خواهید ابروهای خود را برجسته و مشخص کنید بدون اینکه مدام یا ژل ابرو را لمس کنید، لیفت ابرو یک انتخاب عالی است.

اما چرا لیفت ابرو نسبت به سایر روش‌های درمانی ابرو مانند میکروبلیدینگ یا لمینت مفیدتر است؟ خوب، لیفت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ تهاجم کمتری دارد. در حالی که میکروبلیدینگ نیاز به وارد کردن رنگدانه به پوست دارد -فرآیندی که گاهی اوقات می‌تواند دردناک باشد و خطر عفونت را به همراه دارد- لیفت ابرو یک درمان ملایم و بدون درد است. ما در زیر مزایای بیشتری از لیفت را برای شما جمع آوری کرده‌ایم

لیفت یا لمینت ابرو

لیفت یا لمینت ابرو

نتایج طبیعی

یکی از بزرگترین مزایای لیفت ابرو، توانایی دستیابی به نتایج طبیعی و در عین حال خیره کننده است. بر خلاف تکنیک‌هایی مانند میکروبلیدینگ یا تتو، لیفت از موهای طبیعی خودتان استفاده می‌کند و به آن‌ها شکل می‌دهد تا ظاهری کامل‌تر و مشخص‌تر ایجاد کند و ساختار طبیعی ابروهای شما حفظ می‌شود.

بدون درد یا از کار افتادگی

در مقایسه با روش‌های تهاجمی‌تر مانند میکروبلیدینگ، لیفت ابرو یک درمان ملایم و کاملا بدون درد است. هیچ سوزنی، هیچ برشی و در نتیجه هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد. بی‌حسی موضعی نیز لازم نیست.

ماندگاری

یکی دیگر از مزایای فوق العاده طولانی مدت لیفت است. یک لیفت خوب انجام شده می‌تواند تا 6 هفته دوام بیاورد که بیشتر از بسیاری از روش‌های دیگر درمان ابرو است.

سازگاری

نتایج لیفت ابرو قابل تنظیم است. شما بر شکل و پری ابروهای خود کنترل کامل دارید. شما می‌توانید ظاهری ظریف و طبیعی و ابروهای نازک‌تر، یا ابروهای کامل و ظاهری چشمگیرتر و مشخص‌تر را انتخاب کنید، انتخاب با شماست.

نگهداری کم

بر خلاف سایر روش‌های درمانی، لیفت ابرو یک گزینه نسبتا کم نگهداری است. پس از درمان و زمان انتظار مناسب، می‌توانید به سادگی ابروهای خود را به طور معمول حفظ کنید.

لیفت ابرو نسبت به سایر روش‌های درمان ابرو مفیدتر است زیرا روشی غیر تهاجمی برای فرم دادن به ابروهای طبیعی شماست. این فرآیند کاملا بدون درد است و هیچ زمان از کار افتادگی ندارد.

لیفت یا لمینت ابرو

لیفت یا لمینت ابرو

خطرات و عوارض احتمالی لیفت ابرو

با وجود اینکه لیفت ابرو فواید زیادی دارد، اما مایلیم به خطرات و عوارض احتمالی اشاره کنیم. مانند هر درمان زیبایی -حتی اگر غیر تهاجمی باشد- همیشه احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که آن‌ها رخ خواهند داد. شایع‌ترین عوارض جانبی لیفت ابرو قرمزی یا سوزش خفیف در ناحیه تحت درمان است که می‌تواند ناشی از واکنش‌های آلرژیک احتمالی باشد. با این حال، آن‌ها معمولا در عرض 24 ساعت فروکش می‌کنند.

حتما قبل از لیفت ابرو با استفاده از مقداری از هر کدام از این لوسیون‌ها روی بازوی خود یک تست آلرژی کوچک انجام دهید. اگر بعد از 24 ساعت هیچ واکنش آلرژیکی رخ نداد، می‌توانید بدون تردید عمل لیفتینگ را انجام دهید. به طور کلی، اگر دستورالعمل‌ها را به درستی دنبال کنید، کشیدن ابرو یک درمان بسیار ایمن است.

لیفت یا لمینت ابرو

لیفت یا لمینت ابرو

مراقبت و ماندگاری بعد از لیفت ابرو

اکنون به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های لمینت ابرو می‌رسیم: مراقبت بعد از آن. پس از درمان، برای ماندگاری بهینه، باید در 24 ساعت اول پس از لیفت، از تماس ابروهای خود با آب خودداری کنید. این شامل عرق می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود از فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. همچنین از آرایش ابرو و محصولات مراقبت از پوست در این ناحیه خودداری کنید تا از وارد شدن فشار بی‌مورد به موهای ابرو جلوگیری کنید. هم از تابش مستقیم نور خورشید و هم از بازدید از سونا یا استخر باید اجتناب شود تا بر دوام لیفت تأثیری نگذارد.

علاوه بر این، توصیه می‌شود ابروها را با یک برس مخصوص ابرو شانه کنید. این کار آن‌ها را در فرم نگه می‌دارد و ظاهری که با لیفت به دست آورده‌اید را ارتقا می‌دهد. هنگام شانه زدن ابروها بعد از لیفت، ملایمت بیشتر اهمیت دارد.

به طور متوسط، می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود شش تا هشت هفته طول بکشد. معمولا پس از مدتی ابروها شروع به بازگشت به حالت طبیعی خود می‌کنند. این اتفاق با رشد مجدد ابروها می‌افتد. پس از حدود شش یا هشت هفته، ابروها به طور کامل رشد کرده و دوباره کمتر “برآمده” به نظر می‌رسند. طول عمر دقیق به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست و بافت مو و همچنین مراقبت‌های خاص پس از درمان بستگی دارد. با مراقبت و نگهداری مناسب، می‌توانید تا دو ماه از ابروهای زیبا و مشخص لذت ببرید!

به طور خلاصه، لیفت ابرو یک راه عالی برای ارائه ظاهری مشخص و آراسته به ابروها است. با یک کیت مناسب دستیابی به نتایج خیره کننده آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از همیشه است. خودتان آن را امتحان کنید و تفاوت را تجربه کنید.

لیفت یا لمینت ابرو

لیفت یا لمینت ابرو

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*