مدل‌های مختلف تاپ زنانه | 9 مدل جذاب


لاچین زمانی 1402-02-12 8 دقیقه مطالعه
مدل‌های مختلف تاپ زنانه | 9 مدل جذاب

 

انواع تاپ زنانه

یکی از پراستفاده‌­ترین و پرکاربردترین انواع لباس‌­ها تاپ زنانه است که در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می‌­گیرد و به علت راحت بودن و جذابیت، در بین خانم‌­ها به‌خصوص در میان دختران نوجوان و جوان محبوبیت زیادی دارد. تنوع بالا تاپ زنانه و مدل‌­های بسیاری از آن که در بازار موجود است، خرید آن را کمی دچار مشکل می­‌کند و بهتر است قبل از خرید، به خوبی با انواع و اقسام آن آشنا شوید. در این مطلب ما قصد معرفی انواع تاپ زنانه و دخترانه و پرداختن به تمام جزئیات مربوط به آن‌­ها را داریم. در سایت طوبی‌مد می‌توانید انواع تاپ‌ها را جستجو کنید.

تاپ چیست؟

واژه تاپ (top) در انگلیسی به طور کلی معنی لباس­‌هایی است که بالا تنه بدن را می­‌پوشاند که این لباس­‌ها می‌­توانند دارای آستین نیز باشند از جمله تی‌شرت. البته در فارسی، تاپ زنانه معمولاً به لباس‌­های راحت بدون آستین گفته می­‌شود که از تی­شرت و لباس­‌های آستین بلند، مجزا می‌­شوند.

محبوب‌ترین انواع تاپ

تاپ­‌های زنانه مدل‌­های زیادی دارند که در ادامه 9 مدل از معروف‌­ترین و جذاب‌­ترین آن‌­ها را معرفی می‌­کنیم.

تاپ بنددار

تاپ بنددار یا بندی، یکی از پرکاربردترین انواع تاپ زنانه است و داشتن حداقل یک عدد از این تاپ در کمد لباس‌­ها برای هر خانمی واجب است. این مدل به علت سادگی و فرمی که دارد، در بین خانم‌­های ورزشکار طرفدار زیادی دارد.

تاپ بنددار

مدل بنددار

تاپ رکابی

تاپ رکابی و تاپ بنددار به علت شباهت­شان به یکدیگر، با هم اشتباه گرفته می‌­شوند ولی تفاوتی که دارند در واقع به مدل بندهای آن­‌ها مربوط است. تاپ‌­های رکابی معمولاً بندهای پهن‌­تری دارد و اسپرت‌­تر هستند، در حالی‌که تاپ‌­های بندی فانتزی‌­تر و دخترانه‌­تر هستند.

تاپ رکابی

مدل رکابی

تاپ یقه بسته(یقه اسکی)

یقه این مدل تاپ زنانه بسته است، گردن را کاملاً می‌­پوشاند و آستین آن به صورت حلقه‌­ای است؛ به همین دلیل برای زیر مانتو نیز می­‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته به علت بسته بودن یقه باید هنگام خرید توجه کنید که قسمت یقه تاپی که خریداری می­‌کنید، بیش از حد تنگ نباشد.

تاپ یقه بسته(یقه اسکی)

مدل یقه بسته(یقه اسکی)

تاپ تیوپی

تاپ تیوپی کاملاً بدون بند است و قسمت گردن به طور کامل باز است. این تاپ از انواع تاپ مجلسی است و مدل­‌های متنوع و شیکی از آن وجود دارد که برای مهمانی‌­ها و دورهمی‌­های دوستانه کاربرد دارند و با دامن کوتاه یا شلوار می‌­توانند ست شوند.

تاپ تیوپی

مدل تیوپی

تاپ باردوت

این مدل تاپ زنانه همانند مدل تیوپی قسمت گردن و سرشانه را نمی‌­پوشاند ولی دارای آستین‌­های کوتاه یا بلند است و با جابجا کردن آستین‌­ها می‌­توانید سرشانه خود را بپوشانید. تاپ باردوت نیز یکی از انواع تاپ‌­های جذاب و شیک مجلسی است.

تاپ باردوت

مدل باردوت

تاپ بدون سرشانه

از جدیدترین انواع تاپ زنانه است که در واقع لباس آستین‌­داری است که در آن بخش سرشانه حذف شده است. این مدل تقریباً مشابه تاپ باردوت است و در مراسم و مهمانی‌­های زنانه مورد استفاده قرار می‌­گیرد.

تاپ بدون سرشانه

مدل بدون سرشانه

نیم تنه

یکی از مدل­‌های محبوب و پرکاربرد دیگر، نیم تنه است. نیم تنه نوعی تاپ زنانه است که قسمت شکم را نمی­پوشاند و می­تواند مشابه انواع دیگر تاپ نیز باشد. نیم تنه جز آیتم‌­های ضروری برای خانم‌­ها هنگام ورزش است؛ البته مدل­های فانتزی و مجلسی آن هم وجود دارد. نیم تنه‌­های مجلسی می­‌توانند همراه کت زنانه پوشیده شوند که جذابیت خاصی به استایل می‌­بخشند

نیم تنه

نیم تنه

تاپ بادی

تاپ زنانه بادی یک لباس یک سره است که تا قسمت فاق را می‌­پوشاند و با یک دکمه یا قزن در قسمت فاق بسته می­‌شود. تاپ بادی برای مهمانی و مجالس مناسب است و به همراه دامن یا شلوار پوشیده می‌­شود.

تاپ بادی

مدل بادی

تاپ یقه رومی

تاپ یقه رومی یا تک بند، مدلی است که تنها دارای یک بند از یک طرف سرشانه است و طرف دیگر سرشانه بدون بند است. این تاپ زنانه جذاب در اندازه‌­های بلند و کوتاه (نیم تنه) وجود دارد.

تاپ یقه رومی

مدل یقه رومی

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*